سوالات متداول
سوالات متداول
از طریق این سامانه می توانید خدمات زیر را دریافت نمایید:
- مشاهده اطلاعات شرکت
- مشاهده محصولات و خدمات شرکت
- مشاهده فیلمها، بروشورها و تصاویر محصولات شرکت
- مشاهده اخبار دستاوردهای شرکت
- مشاهده اطلاعیه ها و فروش های ویزه شرک- و خدمات ارزشمند دیگر
اگر سوالی در خصوص محصولات یا خدمات شرکت داشتید و یا نیاز به اطلاعات و بروشورهای تکمیلی داشتید می توانید از با مراجعه به غرفه مجازی شرکت، از طریق دکمه درخواست خدمت درخواست خود را ارسال نمایید.
بدین منظور و برای تعامل دو سویه با شرکت باید در سامانه حساب کاربری ایجاد نمایید.
به محض اینکه شرکت پاسخ را ارسال کرد، سامانه به صورت خودکار پیامک اطلاع رسانی برای شما ارسال خواهد کرد.
پس از آن با مراجعه با سامانه و ورود به حساب کاربری خود میتوانین پاسخ کارشناسان شرکت را مشاهده نمایید.
از آنجاییکه هدف تمام شرکتها تعامل با مشتریان می باشد قطعا دیدگاههای شما می تواند به ارائه خدمات بهتر آنها منجر شود.لذا می توانید موضوع شکایت یا انتقاد خود را از طریق همین سامانه برای مدیران شرکت ارسال نمایید.
بدین منظور وارد غرفه مجازی شرکت شوید. از طریق دکمه درخواست خدمت، شکایت خود را برای بازرسی شرکت ارسال نمایید.
بازرسی پس از مشاهده شکایت و بررسی های لازم، در صورتیکه نیاز به پاسخ باشد پاسخ آن را برای شما ارسال خواهد کرد.
به محض ارسال پاسخ، سامانه به صورت خودکار برای شما، پیامک اطلاع رسانی ارسال خواهد کرد.
اکثر شرکت های حاضر در نمایشگاه مجازی، شرکتهای معتبر و بزرگی هستند که چندین دوره در نمایشگاه پدافند سایبری شرکت کرده اند.
شما می توانید با مراجعه به غرفه مجازی شرکتها، گواهینامه ها، مجوزها و درجه محصولات آنها را مشاهده نمایید.
از نظر سامانه کارشناس فروش شرکت مسئول غرفه مجازی شرکت است.
این فرد پس از ثبت نام در سامانه و تایید اطلاعاتش توسط مدیر سامانه، می تواند اطلاعات سایر افراد را ثبت نماید.
به منظور احترام به مشری و دریافت نقطه نظرات انتقادی وی یا شکایت احتمالی از کارکنان، مشتری می تواند شکایت خود را در اینجا ثبت نماید.
این شکایت فقط و فقط برای فردی که موبایل او به عنوان مدیر بازرسی ثبت شده است قابل رویت خواهد بود.
بدین منظور بازرس باید با شماره موبایل خود وارد سامانه شود تا بتواند شکایات را ببیند و به آنها پاسخ مناسب دهد.
در صورتیکه موبایلی برای مدیر بازرسی ثبت نشده باشد این اطلاعات ابل رویت برای هیچکس نخواهد بود.
از منوی بالا و چپ، روی «ورود/ثبت نام» کلیک نمایید و نوع شرکت خود را انتخاب کرده و با ثبت اطلاعات مربوطه اکانت خوا را ثبت نمایید.
توجه نمایید شماره موبایل وارد شده به عنوان نام کاربری شما تلقی خواهدشد.
پس ا زورود به سایت در اولین گام، به ویرایش پروفایل رفته و اطلاعات شرکت را به صورت کامل وارد نمایید.
در صورت تغییر کارشناس مربوطه توسط شرکت، موضوع طی نامه کتبی به مدیر سایت اعلام می شود و شماره موبایل فرد جدید اعلام می گردد.
مکدیر سایت اطلاعات را تغییر داده و فرد جدید با موبایل خود میتواند غرفه مجازی شرکت را مدیریت کند.
به منظور احترام به مشتری و ارتباط مستمر با وی بهتر است یک نفر در شرکت برای پاسخگویی به شکایت احتمالی مشتریان تعریف شود و موبایل این فرد در سامانه ثبت شود.
ولی چنانچه به هر دلیل تمایل به ثبت اطلاعات هیچ فردی ندارید شکایات مشتریان به دست شما نخواهد رسید.
خیر. به محض ثبت درخواست خدمت یا شکایت توسط مشتری، از طریق سامانه به صورت خودکار برای کارشناس فروش ثبت شده، پیامکی ارسال می شود.
شما پس از ورود به سامانه، از طریق منوی غرفه مجازی می توانید اطلاعات غرفه مجازی خود را ثبت نمایید.
این اطلاعات پس از پرداخت حق اشتراک سالانه و تایید مدیر نمایشگاه مجازی قابل رویت خواهد بود.
پس از ورود به حساب کاربری شرکت، از طریق مدیریت وبلاگ م یتواندی اخبار و اطلاعیه های شرکت خود را برای مشاهده بازدیدکنندگان ثبت نمایید.
اخبار در ثب اخبار و اطلاعیه ها نیر در تب اطلاعیه ها نمایش داده می شود
خیر. هیچ محدودیتی برای تعداد اخبار یا اطلاعیه ها وجود ندارد.
اخبار شرکت در غرفه مجازی آنها، تب اخبار نمایش داده می شود.
همچنین این اخبار در منوی اخبار فعالان پدافند سایبری نیز قابل نمایش است.
با توجه به اینکه موسسه هوشمندپردازان مبین بیش از 60 رویداد در حوزه پدافند سایبری، امنیت اطلاعات، دولت هوشمند، شهر هوشمند، شارم اداری الکترونیک، دفاع سایبری و ... برگرار نموده است و ارتباط مستمر با مدیران و کارشناسان دستگاهها دارد از طریق ارسال پیامک یا شبکه های اجتماعی برای بیش از 15000 مدیر و کارشناس آنها را به بازدید از نمایشگاه دعوت می کند.
بله. در هنگام تعریف محصول یا خدمت، ابتدا فیلم را در سایت آپارات بارگذاری نمایید. سپس با مراجعه با سایت آپارات، از طریق قسمت زیر کد ویدئوی مورد نظر را در بخش مربوطه در محصول یا خدمت ثبت نمایید.
در سایت آپارات کد را از این قسمت دریافت کنید : آیکون اشتراک گذاری/ Embeded/ کد اسکریپت / آیکون کپی کد
بله.پس از ورود به حساب کاربری شرکت، از طریق مدیریت ویدئوها؛ کد اسکریپت ویدئو را که در آپارات بارگذاری شده است ثبت نمایید.
این ویدئو در غرفه مجازی شرکت، تب ویدئوها نمایش داده می شود.
در سایت آپارات کد را از این قسمت دریافت کنید : آیکون اشتراک گذاری/ Embeded/ کد اسکریپت / آیکون کپی کد
این فرد می تواند با ایجاد حساب کاربری حقیقی، غرفه و خدمات یا محصولات خود را ثبت نماید.